Hotel La Fresca je krásný malý hotel na náměstí v Kroměříži. Má celkem 13 pokojů a restauraci se zahrádkou. Je to typický rodinný podnik, kdy manželé mají na starosti vše od nákupu zboží, péči o hosty až po zaskakování na place a v kuchyni při nemoci kolegů.
CÍL
Průběžně navyšovat prodeje ubytování a dalších služeb a nebýt závislý pouze na turistické klientele, která je silná v období dubna až října.
VÝSLEDEK
Meziročně nám roste obsazenost o 4-5% v průměru celého roku a podobným tempem roste i průměrná cena ubytování. (Vložit obrázek) . Celkově jsme v tržbách za všechny služby mezi rokem 2015 a 2017 docílili nárůstu o cca. 20%.
Obsazenost Hotelu La Fresca 2015 - 2017
JDEME NA TO
Aktivní práce s cenou
Rozhýbali jsme společně aktivní práci s cenou, zvyšujeme ceny v termínech o které je velký zájem a naopak aktivně pracujeme dopředu s akčními nabídkami v termínech se slabou poptávkou. I u malého hotelu lze revenue managementem citelně navýšit tržby.
Nové prodejní kanály
Přidali jsme nové prodejní kanály, které hotel dříve nepoužíval, prim hraje i nadále Booking, ale významnou část tržeb získáváme i přes další zdroje, jako jsou balíčkové portály, menší zahraniční portály a řada dalších jako třeba specializované portály pro svatby a firemní akce.
Firemní klientela
Aktivně hledáme a obvoláváme místní firemní klientelu, nutno říct, že tady máme skvělou podporu v manželech Černých, kteří si firemní klienty dále hýčkají a budují s nimi osobní vztah. My v tomto procesu hrajeme pouze roli ,,otevření obchodu'' . Aktuálně nám dělá firemní klientela cca.30% obratu a zejména v zimních měsících je naprosto klíčová.
"Myslím, že už 6 letá spolupráce mezi naším hotelem La Fresca a společností Hotel Solutions je jasným důkazem velké spokojenosti. Profesionalita, rychlé jednání, poradenství v neobvyklých situacích, zvýšení tržeb a mnoho dalšího. Jednoduše: zjednodušují nám život a máme volné ruce i na jiné projekty. Já i manžel doporučujeme."
Zuzana Černá