Zahraniční prodejní kanály pro hotel – které mají smysl?

03.11.2015

Chcete nové online prodejní kanály pro Váš hotel? Připravil jsem pro Vás seznam zahraničních prodejních kanálů pro ubytovací zařízení, na kterých má podle mě smysl se prezentovat spolu s odkazy k přihlášení.

Na trhu jsou samozřejmě stovky prodejních kanálů, zde jsem vyzobnul ty s  největším objemem tržeb u nás.

Všechny fungují na provizní bázi na základě realizovaných prodejů. Rozhodně doporučuji být na nich vidět, ale zároveň dodávám, že je nutné pracovat i s prodejem na vlastních stránkách, abyste provize drželi v rozumné výši. Pokud Vám unikl článek s tipy na zvýšení prodejů přes vlastní web, přečtěte si ho zde.


Booking.com – nejrychleji rostoucí prodejní kanál současnosti

Registrace hotelu na Booking ZDE  (při registraci přes tento link máte prvních 5 rezervací bez provize)

Expedia.com –  další důležitý prodejní kanál, obsahuje i Venere.com a další portály

Odkaz na přidání ZDE

HRS.com (obsahuje i hotel.de)

Odkaz na přidání ZDE

Agoda – hlavně pro pražská ubytovací zařízení

Odkaz na přidání ZDE

Sunhotels – hlavně pro pražská ubytovací zařízení

Odkaz na přidání ZDE


PRODEJNÍ KANÁLY PRO HOSTELY

Hostelworld

Odkaz na přidání ZDE

Hostelbookers

Odkaz na přidání ZDE


PRODEJNÍ KANÁLY PRO APARTMÁNY, BYTY APOD.

(ALE V REGIONECH ČASTO NENÍ PROBLÉM PŘIDAT ANI APARTMÁNY APOD. V HOTELU A PENZIONU)

Airbnb

Registrace apartmánu a bytů na Airbnb ZDE

Existuje samozřejmě celá řada dalších prodejních kanálů, přihlaste se o odběru článků a postupně to na Vás budu hrnout. 🙂

Copyright © 2025 HI Development s.r.o.
Vytvořil Petr Smejkal